Termeni si conditii

BUN VENIT LA QUICKMOBILE

Iti multumim ca ai ales produsele si serviciile noastre. Acestea iti sunt oferite de catre Quickmobile.

Prin utilizarea magazinului nostru virtual, esti de acord cu Termenii si conditiile noastre. Te rugam sa ii citesti cu atentie. Informarea ta cu privire la Termenii si conditiile noastre va preceda orice act sau fapt de natura sa determine obligatii pentru partile contractante.

Produsele si serviciile noastre sunt variate si, prin urmare, este posibil ca uneori sa se aplice Termeni si conditii suplimentare.

Termenii si conditiile generale prevazute in continuare se aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii oferite prin intermediul magazinului virtual www.quickmobile.ro, sub brandul Quickmobile, cu denumirea Flip Business SRL, cu sediul in Str. Dimitrie Bolintineanu nr.5, Ap.1, Arad, jud. Arad, România, numita in continuare Vanzator, avand Codul Unic de Inregistrare: RO47944277, J2/549/04.04.2023.

1. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA (DPI)

Tot continutul site-ului Quickmobile - imagini, video, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, scripturi, programe si alte date - este proprietatea Quickmobile si a furnizorilor nostri si este aparat de Legea Dreptului de Autor si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Trebuie sa intelegi dreptul de proprietate intelelectuala si sa nu dezvalui unei terte parti sau sa faci publice nici una din informarile primite de la Quickmobile. Folosirea fara acordul scris al Quickmobile a oricaror dintre elementele enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.

De asemenea, sigla Quickmobile este marca inregistrata si beneficiaza de protectia legislatiei in vigoare.

2. PROTEJAREA CONFIDENTIALITATII SI PUBLICITATII

Vrem sa-ti explicam modul in care Quickmobile trateaza datele tale cu caracter personal. Prin utilizarea site-ului nostru, esti de acord ca putem utiliza datele respective conform politicii noastre de confidentialitate.

Informatiile de orice natura pe care ni le furnizezi vor ramane in proprietatea noastra. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul tau scris si dupa obtinerea unui angajament de confidentiabilitate din partea celui care le primeste. Mesajele noastre sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de noi, cei de la Quickmobile. Astfel sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor. Datele clientilor nu pot fi folosite si nici furnizate altor parti.

Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, ne dai acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. De asemenea, esti de acord ca putem utiliza liber, in interes propriu, aceste idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ai trimis prin intermediul site-ului www.quickmobile.ro. Vanzatorul nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

Prin inscrierea in baza de date Quickmobile, ne oferi consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat de catre terti:

  • furnizori de servicii de marketing, alti furnizori de servicii;
  • agentii de stat, guvernamentale sau asociatii din domeniul asigurarilor, atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru;
  • alte companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a produselor si serviciilor noastre, etc.

Intelegerea dreptului de protejare a confidentialitatii presupune ca nu vei face nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti cu privire la comanda, fara consimtamantul prealabil scris al Quickmobile. In caz contrar, ne rezervam dreptul de actiona in instanta.

Quickmobile are incheiate parteneriate in vederea oferirii produselor comercializate pe site prin intermediul finantarii bancare (credite).

In acest sens, in acord cu dispozitiile din Regulamentul 679/2016, prin completarea formularului existent pe site cu datele tale personale, inclusiv CNP, in scopul activitatii de creditare, iti dai expres consimtamantul prelucrarii acestor date de catre Quickmobile. Totodata, iti exprimi expres consimtamantul pentru ca si persoanele juridice/ institutiile financiar-bancare, cu care Quickmobile are incheiate parteneriate in vederea oferirii de produse de credit, sa prelucreze aceste date in evidentele proprii in vederea efectuarii analizei de credit si sa le transmita, in vederea consultarii informatiilor inregistrate pe numele tauin baza de date a Biroului de Credit, conditie esentiala in realizarea analizei financiare in vederea acordarii facilitatii de credit.

Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la adresa:Str. Dimitrie Bolintineanu nr.5, Ap.1, Arad, jud. Arad, in atentia Quickmobile, poti sa-ti exerciti dreptul de acces la date, dreptul de opozitie precum si dreptul de interventie asupra datelor, dupa caz:

  • rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma Regulamentului 679/2016 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special a datelor incomplete sau inexacte;
  • transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma Regulamentulului 679/2016 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;
  • notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele, daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.

3. ACCESUL LA INFORMATIILE DE PE SITE

Quickmobile iti garanteaza acces limitat, in interes personal, si nu confera drepturile de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul Quickmobile in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrare intereselor Quickmobile, fara acordul prealabil scris al nostru.

Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul site-ului sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul QuickMobile va fi considerata o tentativa de fraudare a site-ului si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care au initiat aceasta actiune.

Pentru a beneficia de unele servicii, poate fi necesara crearea unui cont pe site-ul www.quickmobile.ro. Iti recomandam sa-ti pastreazi parola confidentiala daca vrei sa-ti protejezi contul. Intreaga responsabilitate pentru activitatea care are loc in sau prin intermediul contului tau iti apartine.

Quickmobile.ro nu vinde produse care sa fie cumparate de catre minori. Quickmobile.ro poate vinde sau incasa contravaloarea unor produse destinate minorilor, dar achizitionate de catre un adult. Minorii pot accesa acest site doar sub supravegherea unui parinte sau a tutorelui legal.

Efectuarea de operatiuni neautorizate asupra acestui site si tentativa de efectuare a acestora, prin utilizarea abuziva si/sau frauduloasa, accesul neautorizat, modificarea, copierea de informatii in vederea comercializarii lor, blocarea accesului etc. vor fi pedepsite conform legii.

4. DOCUMENTE CONTRACTUALE

In momentul in care plasezi o comanda electronica esti de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care ne prelucram operatiunile.

Comanda ta trebuie sa contina trei documente, si anume :

a. Comanda (include mentiuni clare asupra datelor de livrare si facturare) plus conditiile sale specifice;

b. Specificatiile (observatiile) tale - acolo unde este cazul;

c. Acceptare Termeni si conditii.

La plasarea unei comenzi, te rugam sa verifici cu atentie daca datele introduse sunt corecte si ceea ce comanzi este ceea ce iti doresti. Nu ne asumam responsabilitatea datelor oferite gresit, nici in cazul unei comenzi electronice, nici in cazul unei comezi telefonice (exemplu: cod de produs oferit gresit sau date de facturare si livrare oferite eronat). De asemenea, dupa procesarea comenzii, aceasta nu se mai poate modifica/anula.

Atunci cand confirmam o comanda, acest lucru implica o acceptare completa a termenilor Comenzii.

Momentul incheierii contractului il constituie momentul confirmarii de catre noi a comenzii, telefonic sau electronic (e-mail). Confirmarea comenzii se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Quickmobile catre tine, fara a necesita o confirmare de primire de partea noastra, si este urmata de trimiterea unui mesaj text (SMS) in care vei fi informat cu privire la intervalul livrarii si valoarea produselor comandate. Adaugarea produsului in cosul de cumparaturi, fara a finaliza comanda, nu reprezinta o rezervare a acestuia.

Nu consideram, in niciun moment, o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract. Prin comanda neconfirmata se intelege:

  • transmiterea unor informari de tip e-mail prin care esti informat ca, comanda ta a fost receptionata, urmand sa verificam disponibilitatea produsului comandat in stoc precum si celelalte conditii de incheiere a contractului, confirmarea respectiv finalizarea vanzarii urmand sa o realizam numai prin emiterea facturii fiscale si expedierea produsului,
  • transmiterea de mesaje text (SMS) in care esti anuntat de programarea comenzii tale pentru livrare in cel mai scurt timp, in situatia in care aceasta va fi confirmata.

Ne rezervam dreptul ca in intervalul cuprins intre plasarea comenzii si confirmarea comenzii, sa refuzam incheierea contractului la distanta in situatia in care manifesti o conduita negativa, reprobata de lege, pornind de la principiile edictate de Noul Cod Civil conform carora orice persoana are indatorirea sa respecte regulile de conduita pe care legea le impune si sa nu aduca atingere prin actiunile sau inactiunile sale, drepturilor sau intereselor legitime ale altor persoane.

Acceptarea Comenzii de catre noi se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Quickmobile catre tine, fara a necesita o confirmare de primire din partea noastra. De asemenea, nu consideram, in niciun moment, o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.

Confirmarea Comenzii se face telefonic sau electronic (e-mail) si constituie momentul incheierii contractului.

Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Quickmobile sau un furnizor al acestuia.

IMPORTANT! Te rugam sa verifici cu atentie daca ceea ce comanzi este ceea ce iti doresti, deoarece dupa apasarea butonului Trimite Comanda mai poti anula comanda, doar pana la procesarea ei. Dupa inceperea procesului de procesare a comenzii si pana la primirea produsului de catre tine, nu mai poti opta pentru anulare. In cazul in care coletul este refuzat la livrare, ne rezervam dreptul de a retine cheltuielile directe si de transport efectuate de noi pentru produsul refuzat, care sunt in valoare de 100 lei si se retin din suma rambursata catre tine. Dacă produsul a ajuns la tine si nu corespunde cerintelor tale poti opta pentru dreptul de retragere din contract prin returnarea produsului in starea in care l-ai primit si in conditiile mentionate mai jos.

Dreptul de retragere din contract in 14 zile

Conform art. 9 din OUG 34/2014, poti renunta la orice produs achizitionat online si care nu corespunde dorintelor sau asteptarilor tale, in termen de 14 zile calendaristice[calculate de la ziua in care intri in posesia produsului ] , fara sa justifici sau sa motivezi aceasta alegere. Pentru a beneficia de aceasta modalitate de denuntare unilaterala a contractului, restituirea Produsului trebuie sa se faca exact in starea in care l-ai primit si sa fie insotit de toate accesoriile. Iti vom restitui pretul achitat pe produs in maximum 14 zile de la data la care am primit Produsul[data recepţionarii in depozit a produselor care au facut obiectul vanzarii] in depozit, in contul bancar pe care ni l-ai indicat. Potrivit art.14 alin.2 din OUG 34/2014 in cazul exercitarii dreptului de retragere, toate costurile directe legate de returnarea produselor incluzand si costul aferent transportului, sunt suportate de catre consumator si nu se returneaza, valoarea acestora fiind 100 lei. Aceasta suma se retine din valoare pe care o primesti inapoi. Suma de 100 lei nu se retine atunci cand returul este determinat de stare produsului sau o eroare de livrare. Produsele ale căror software a fost activat vor putea fi acceptate în sistemul de returnare doar cu cost de diminuare.
Consumatorul poate verifica autenticitatea unui dispozitiv electronic chiar și fără a deschide / porni dispozitivul, prin simpla accesare a site-ului producătorului respectiv, prin introducerea seriei IMEI de pe cutia produsului.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:

  • Produse desigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare (ex.: casti in ear).
  • contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;

Diminuarea valorii produselor returnate

Deoarece, in cazul vanzarilor la distanta cumparatorul nu are posibilitatea de a verifica produsele inainte de incheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage din contract. Din acelasi motiv, cumparatorului i se permite sa verifice produsele pe care le-a cumparat in masura in care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a produselor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a produselor, cumparatorul trebuie sa le manipuleze si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin fizic real. Exemplu pentru produs electronic: Cumparatorul trebuie doar inspecteze produsul fizic, fara a activa produsul, fara a introduce conturi si parole personale.

Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

In cazul in care cumparatorul isi exercita dreptul de retragere dupa ce a utilizat produsele intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor si modului de functionare a acestora, cumparatorul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii produselor.

Accesoriile (manuale de utilizare, incarcatoare, cabluri etc.) aflate in cutia produselui precum si ambalajul original al acestuia fac parte integranta din produs. Ca urmare, recomandam cumparatorului atunci cand isi exercita dreptul de retragere din contract sa il returneze in ambalajul original nedeteriorat, protejat prin infoliere cu folie pentru ambalat din plastic sau ambalat in cutie din carton (fara etichete lipite pe acesta, fara taieturi, rupturi etc.) si impreuna cu toate accesoriile acestuia.

Produsele returnate ce prezinta urme de uzura (pete, zgarieturi, indoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, inlocuire a eventualelor piese deteriorate si aducere la o forma comerciala in vederea vanzarii ca produs Reconditionat / Resigilat. Valorea finala se stabileste in functie de valoarea pieselor ce trebuie inlocuite sau ca diferenta dintre valoarea initiala a produsului nou si valoarea de revanzare a produsului folosit.

Orice diminuare a valorii produselor rezultata din manipularea acestora altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor este in responsabilitatea cumparatorului. Pentru claritate, din pretul total al produsului returnat, vanzatorul va retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii produsului in proportie de 5%-50% din valoarea initiala a produsului, dupa caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata catre cumparator dupa receptionarea si verificarea produselor returnate.

Profesionistii nu beneficiaza de dreptul de retur in 14 zile (*profesionist = orice persoana fizica sau juridica, publica sau privata, care actioneaza in cadrul activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale in legatura cu contractele care intra sub incidenta ordonantei de urgenta nr 34/2014, precum si orice persoana care actioneaza in acelasi scop, in numele sau pe seama acesteia)

Serviciile si abonamentele nu pot fi returnate.

Produsele cumparate cu vouchere / gift card se returneaza conform conditiilor de retur specifice categoriei din care face parte.

  • Daca produsul a fost achitat integral cu voucher, fara sa mai fi fost nevoie de plata unei diferente de bani, iti reactivam voucherul si poti sa-l refolosesti.
  • Daca termenul de utilizare a voucherului a expirat, acesta nu mai poate fi folosit.
  • Daca produsul a fost achitat partial cu voucher, iti reactivam voucherul si iti restituim suma pe care ai achitat-o.
  • Daca termenul de utilizare a voucherului a expirat, acesta nu mai putea fi folosit.

Retur in 30 de zile

Serviciul Retur 30 zile QuickMobile nu afecteaza dreptul legal de retragere in 14 zile pentru comert la distanta, ci vine extra, in completarea lui, in beneficiul clientilor QuickMobile. Daca nu esti complet multumit de un produs cumparat, ai la dispozitie 30 zile de la achizitionare sa returnezi produsul si sa iti recuperezi banii, te ajuta partenerul nostru, Service Return.

Conditii pentru returul extra ale produselor vandute de QuickMobile

Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Nu se accepta produsele care au urme de uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice sau electrice, produsele carora le lipsesc accesorii, parti din ambalaj, ambalaj incomplet sau deteriorat, produsele ale caror software a fost activat. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile și/ sau cadourile cu care a fost livrat. Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate. Produse desigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare (ex.: casti in ear)

Pentru motive justificate, Quickmobile isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care consideram ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Quickmobile.

5. RASPUNDEREA NOASTRA PENTRU PRODUSE SI SERVICII

Produsele si serviciile noastre sunt oferite in forma in care vin de la producator si, de asemenea, in limita stocului disponibil. Nu se ofera nicio garantie in mod expres sau implicit, in ceea ce priveste inclusiv, dar fara limitare la functionarea acestui site, informatia, continutul, materialele sau produsele de pe site, precum si potrivirea lor unui anumit scop. Asadar, esti de acord in mod expres ca folosirea acestui site si cumpararea produselor sau a serviciilor se face pe propria raspundere.

Starea produselor poate sa fie: Nou, Swap, SH sau Reconditionat (acest lucru scrie direct in denumirea produsului). Produsele noi sunt, sigilate, direct de la producator sau distribuitor si includ accesoriile in pachet, asa cum acesta a decis sa le puna pe piata. Telefoanele Swap sunt telefoane noi, care nu au fost niciodata pornite sau folosite, dar nu au accesorii incluse in pachet, doar cheita sim. Telefoanele WKL sunt telefoane noi, care pot sa fie folosite in orice retea de telefonie mobila, dar au logoul unui operator in telefon sau pe cutia acestuia. Telefoanele recondiționate sunt produse returnate verificate, reparate daca este necesar și testate riguros fiind aduse într-o stare aproape nouă de către specialisti. Pot avea mici urme de uzură si nu au incluse accesorii în pachet, decât cheița pentru cartela sim. Pana de putin timp am comercializat doar produse noi - sigilate, insa piata cere si produse reconditionate, iar noi ne-am facut temele si am cautat fabrici profesionale care se ocupa cu reconditionarea telefoanelor si a tabletelor si am decis sa listam si aceste produse. Prin cumpararea unui telefon reconditionat, impactul CO2 asupra mediului se reduce, in decurs de 1 an, cu 29%. Astfel, achizitia unui smartphone reconditionat insemana 50 kg CO2 mai putin, cu pana la 20% mai putin CO2 si cu pana la 164 kg de materii prime mai putin decat cantitatea necesară pentru fabricarea unui smartphone nou.

Imaginile publicate pe site-ul nostru au titlu de prezentare, iar produsele livrate pot diferi uneori de imaginile prezentate in orice mod (culoare, accesorii, aspect etc.). Atat noi, cat si furnizorii nostri, ne rezervam dreptul sa modificam specificatiile tehnice ale produselor fara o notificare prealabila. Nu ne asumam responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate in site-ul Quickmobile, acestea fiind identice cu cele puse la dispozitia noastra de catre reprezentantii fiecarei marci.

Specificatiile produsului au rol informativ general. Acestea sunt importate automat pentru denumirea generala a produsului, nefiind specifice fiecarei versiuni in parte, putand sa diferere: optiuni de conectivitate/ capacitate/ suport sim/ NFC etc. Produsul primit va fi conform cu modelul regasit in denumirea produsului.

Toate produsele sunt insotite de factura si certificatul de garantie original emis de Quickmobile, prin calitatea sa de importator direct, documente care se regasesc in contul tau, dupa finalizarea comenzii. Valoarea maxima a daunelor pe care putem sa ti le platim, in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare, este valoarea sumei incasate conform facturii emise. 

Toate promotiile afisate si descrise pe site sunt valabile numai in conditiile descrise odata cu anuntarea promotiei si in limita stocurilor disponibile.

Urmare a faptului ca in cadrul vanzarilor online mai multi consumatori pot sa plaseze simultan comanda pentru un produs, pana la momentul procesarii tuturor comenzilor plasate, este posibil ca statusul produsului comandat de tine sa sufere modificari si acesta sa nu se mai regaseasca in stocul nostru fizic.

Te vom anunta despre acest aspect in cel mai scurt timp, cu consecinta directa a considerarii comenzii tale ca fiind doar o etapa premergatoare incheierii contractului de vanzare cumparare, respectiv anularea acesteia cu rambursarea sumelor achitate, daca este cazul.

*Continutul pachetului produsului poate sa difere in functie de lot.

Toate conditiile de utilizare ale Programului de loialitate CashBack se regasesc aici.

6. RASPUNDEREA PENTRU PRETURI

Preturile prezentate includ TVA (19%), insa nu includ cheltuielile de livrare, in afara cazului in care se specifica in mod expres pe site acest lucru. Pentru produsele aduse pe comanda, exista posibilitatea ca preturile sa fie schimbate si ne asumam acest drept. Pretul produselor aduse la comanda poate fi influentat de cursul valutar sau de alte taxe si accize. Este posibil ca stocul sa se modifice intre momentul plasarii comenzii si momentul acceptarii acesteia, iar din acest motiv anumite produse pot sa nu fie disponibile. Preturile sunt valabile doua zile de la data inregistrarii comenzii, in limita stocului disponibil. In cazul oricarui produs care nu are pret (are afisat pret zero), se subintelege ca nu este de vanzare, asta deoarece nu este in stocul societatii. Pentru erorile de pret ce tin in totalitate de sistemul tehnic, nu ne asumam raspunderea. In acest caz, Quickmobile poate sa-si rezerve dreptul de a refuza onorarea comenzii si livrarea produsului, daca eroare de pret, ce tine de sistemul tehnic, este disproportionata in raport de pretul real al produsului. In acest sens, art. 1665 alin 2 din Codul Civil precizeaza ca, vanzarea este anulabila cand pretul este intr-atat de disproportionat fata de valoarea bunului, incat este evident ca partile nu au dorit sa consimta la vanzare.

Conform OG nr. 99/2000 „Este interzis oricărui comerciant să ofere sau să vândă produse în pierdere, cu excepţia situaţiilor prevăzute la art. 16 lit. a) -c), e)-i), precum şi în cazul produselor aflate în pachete de servicii. Prin vânzare în pierdere, în sensul prezentei ordonanţe, se înţelege orice vânzare la un preţ egal sau inferior costului de achiziţie, astfel cum acesta este definit în reglementările legale în vigoare.”
Quickmobile este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz de drept sau orice alta natura precum si alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile unui produs aflat pe site.
Exercitarea unui drept va fi considerată abuzivă atunci când dreptul nu este utilizat în vederea realizării finalităţii sale, ci cu intenţia de a vătăma o altă persoană sau contrar bunei-credinţe. 

In anumite cazuri, mai exact pentru produsele din categoria echipamentelor electrice si electronice (EEE), in conformitate cu prevederile HG 448/2005, pe langa pretul produsului, se percepe si Timbru Verde. Aceasta taxa nu depinde de noi si reprezinta partea din pretul echipamentului electric sau electronic destinata acoperirii costurilor procesului de colectare si reciclare a deseurilor EEE. Valoarea timbrului verde este de 0,48 Ron (TVA inclus) pentru telefoane mobile, 0,60 Ron (TVA inclus) pentru ceasuri, bratari, ochelari inteligenti si 1,19 Ron (TVA inclus) pentru laptop-uri / notebook-uri, tablete. Valoarea timbrului verde se achita individual pentru fiecare produs care face parte din categoriile mai sus mentionate si se factureaza separat de pretul produsului.

Procentajul de reducere afișat pe pagina produsului este rotunjit în sus pentru a nu fi afișată o fracție. Vă rugăm să rețineți acest lucru atunci când evaluați discountul.

Preturile produselor sunt actualizate constant, in functie de oferta furnizorului nostru. Acestea pot fi actualizate inclusiv in cosul de cumparaturi, inainte de a finaliza comanda.

*Pentru produsele incluse in sectiunea "Noutati" sau cele aflate in "Precomanda" nu se aplica reducerile promotionale.

7. RASPUNDEREA PENTRU LIVRARE

Termenul estimativ pe care ti-l comunicam pentru Procesarea comenzilor si care, de altfel este afisat o data cu prezentarea produselor, se refera exclusiv la zile lucratoare si nu este un termen absolut, putând fi decalat din varii motive, insa nu mai mult de 30 de zile. Procesarea comenzii incepe in momentul in care comanda ta primeste statusul „ Am dat comanda ta in lucru catre partenerul nostru de logistica”. Procesarea comenzilor are loc in intervalul orelor lucratoare si anume 8:00 – 17:00, de luni pana vineri. Mentiunea „În stoc” înseamnă ca produsul exista în stocul depozitelor partenere de fulfilment (serviciu integrat de logistică) care pot fi în afara teritoriului național sau pe teritoriul Romaniei, de aici și termenul estimativ diferit de procesare a comenzilor.

Livrarea produselor noastre are o arie de extindere nationala si, astfel, se va face oriunde in Romania. Inainte de a va fi onorata o comanda plasata pe site-ul nostru, esti notificat in scris sau telefonic pentru confirmarea comenzii.

Costul transportului este in sarcina clientului, iar in caz de retur taxa de transport achitata la livrare nu se restituie. Avand in vedere prevederile legii 249/2015 actualizata, pentru indeplinirea obiectivelor de la art. 14 produsele se returneaza doar in ambalajul original.

Livrarea gratuita sau preturile de livrare comunicate sunt valabile doar pentru livrarile efectuate in raza de acoperire a FanCourier si Cargus. Pentru locatii aflate in afara acestei acoperiri se pot percepe taxe de transport aditionale care insa nu pot fi stabilite si comunicate anticipat, in cuprinsul promotiilor, cuantumul acestora depinzand de distanta (km) dintre localitatile aflate in raza de acoperire a societatilor de curierat si localitatea pe care o indici pentru a-ti fi livrata comanda.

De asemenea, exista cazuri exceptionale in care comenzile nu pot fi onorate din motive independente de Quickmobile. Acestea includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora, conform uzantelor legii din Romania. Toate aceste situatii ne permit sa intarziem sau sa anulam livrari ale produselor pe care le-ai comandat.

Inainte de fiecare livrare, vei fi contactat de catre curier. In cazul in care curierul nu te gaseste la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord si in conformitate cu programul de lucru al firmei de curierat, acesta va reveni inca o data, dupa ce a restabilit contactul cu tine. Daca coletul nu va fi ridicat in termen de 7 zile de la sediul curierului, comanda va fi anulata si produsul returnat la sediul Quickmobile. In cazul refuzului unui colet livrat de catre Quickmobile, conform comenzii efectuate pe site-ul nostru, esti de acord sa achiti in avans urmatoarea comanda, indiferent de valoarea produselor comandate.

Termenul de livrare afisat pe site va fi decalat in cazul sarbatorilor legale.

Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor concomitent cu fotografierea coletului in vederea dovedirii starii acestuia si intocmirea unui proces verbal impreuna cu reprezentantul societatii de curierat, proces verbal in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

8. RASPUNDEREA PENTRU PRODUSE AFLATE IN CATEGORIA "PRECOMANDA"

Produsele din oferta Quickmobile care au specificat textul "Precomanda" se pot achizitiona doar prin achitarea integrala in avans a produsului, prin card bancar.

Termenele de livrare pentru aceste produse(comunicate de catre consultatii nostri de vanzari, telefonic sau prin e-mail) pot suferi uneori modificari in functie de numarul comenzilor inregistrate si posibilitatile noastre de achizitionare si livrare a Produsului.

Prin plasarea unei comenzi pentru un produs din aceasta categorie, intelegi si esti de acord cu termenul de livrare astfel stabilit.

Onorarea comenzilor pentru produsele aflate la precomanda se efectueaza doar in ordinea inregistrarii platii in conturile Quickmobile si nu a lansarii comenzilor, in acord cu termenele specificate mai sus. In cazul acestor produse nu se aplica promotiile generale afisate pe site si nu pot fi achizitionate cu voucher cadou

Esti indreptatit sa renunti oricand la o comanda inregistrata pentru un produs aflat la precomanda, cu posibilitatea de restituire a sumei transferate catre noi. Renuntarea la comanda se face printr-o notificare trimisa catre noi prin e-mail sau in scris. Ne rezervam dreptul de a anula in orice moment o precomanda inregistrata, printr-o notificare pe care ti-o trimitem telefonic sau prin e-mail. In acest caz, iti vom restitui plata efectuata in avans in cel mai scurt timp posibil.

Quickmobile nu este raspunzatoare pentru comisioanele suplimentare inregistrate si achitate la momentul si in legatura cu plata efectuata sau ulterior acestei date.

9. OBLIGATIILE LEGATE DE PRODUSELE PRIMITE CU TITLUL DE "CADOU"

Produsele cu titlu de ''cadou'', livrate de catre Quickmobile, sunt oferite ca o metoda de recompensare pentru comanda efectuata pe site-ul nostru. Se ofera un cadou per comanda.

In momentul in care ai plasat o comanda pe site-ul nostru, ai luat la cunostinta si recunosti ca produsul oferit de catre Quickmobile cu titlul de ''cadou'' reprezinta un motiv determinant pentru plasarea unei comenzi pe site-ul vanzatorului. In acelasi timp, te obligi ca, in situatia in care doresti sa returnezi produsul achizitionat, sa returnezi si produsul primit cu titlu de "cadou", in aceeasi stare in care l-ai receptionat.

In situatia in care returnezi produsul achizitionat si optezi pentru restituirea sumei achitate, dar nu returnezi si produsul oferit cu titlul de "cadou", Quickmobile este indreptatit sa retina din suma pe care ti-o returneaza contravaloarea produsului oferit cu titlu de "cadou", la valoarea avizata pe factura de achizitie.

10. OBLIGATIILE LEGATE DE VOUCHERELE PRIMITE CU TITLUL ''VOUCHER CADOU''

Voucherele oferite de catre Quickmobile cu titlul ''Voucher cadou'' sunt oferite ca o metoda de recompensare pentru comanda efectuata pe website-ul nostru.

In momentul in care plasezi o comanda pe site-ul nostru, iei la cunostinta si recunosti ca voucherul oferit de catre Quickmobile cu titlul de ''Voucher cadou'' reprezinta un motiv determinant pentru plasarea unei comenzi pe site-ul vanzatorului si te obligi, in situatia in care refuzi coletul sau anulezi comanda, sa renunti la utilizarea voucher-ului primit prin email, acesta fiind declarat nul.

Voucherul Cadou Quickmobile este un cupon cu valoare emis de Quickmobile.ro si poate fi utilizat exclusiv pentru comenzi online pe site-ul www.quickmobile.ro.

Voucherul Cadou da dreptul detinatorului la beneficiile inscriptionate pe el, in conditiile si cu restrictiile mentionate explicit in e-mailul receptionat odata cu acesta. Seria voucherului cadou este valabila pentru o singura comanda, la care vei obtine pe loc o reducere egala cu valoarea voucherului.

Voucherele cadou nu se cumuleaza. Serviciile de transport nu pot fi achitate cu voucher cadou, astfel ca nu vor fi scazute din valoarea acestuia.

11. RASPUNDEREA PENTRU PLATA

Plata produselor comandate se poate efectua in avans, prin mijloace bancare. Quickmobile isi rezerva dreptul ca in anumite cazuri sa solicite plata produselor in avans. Livrarea va fi efectuata numai dupa intrarea banilor in contul Quickmobile. În cazul în care, după apăsarea butonului „Trimite comanda” nu veți efectua plata, conform solicitarilor din pagina de plata, comanda va fi anulată și nu va fi procesata.

Pe QuickMobile.ro, ne straduim sa oferim o experienta de cumparare cat mai transparenta si convenabila pentru toti clienții nostri. In acest sens, dorim sa va informam ca fiecare metoda de plata disponibila pe site poate implica un anumit comision de procesare. Aceste comisioane variaza in functie de metoda de plata aleasa și sunt afisate in mod clar si detaliat dupa selectarea metodei de plata in procesul de finalizare a comenzii. Va rugam sa retineti ca aceste comisioane sunt aplicate in functie de politicile furnizorilor de servicii de plata si vor fi adaugate la valoarea totala a comenzii dvs. inainte de a finaliza plata. Pentru a asigura o experienta optima de cumparare, va incurajam sa examinati toate detaliile afisate privind comisioanele asociate fiecarei metode de plata, inainte de a confirma comanda.

 

12. RASPUNDEREA PENTRU GARANTIA PRODUSELOR

Produsele cumparate prin intermediul site-ului Quickmobile beneficiaza de garantia oferita de partenerul nostru Service Return, cu respectarea prevederilor legale in vigoare. Garantia este disponibila in contul tau, creat in momentul inregistrarii comenzii.

Pentru Garantia Service Return primesti gratuit serviciul ''PickUp si Return''.

 

Produsele ale căror software a fost activat nu vor putea fi acceptate în sistemul de returnare fara cost de diminuare. Consumatorul poate verifica autenticitatea unui dispozitiv electronic chiar și fără a deschide / porni dispozitivul, prin simpla accesare a site-ului producătorului respectiv, prin introducerea seriei IMEI de pe cutia produsului.

Daca in decursul a 7 zile de la expedierea coletului cu un produs reparat, acesta nu este receptionat de catre client, conform termenilor si conditiilor FanCourier coletul este returnat catre expeditor. Din momentul in care este preluat in centrul de receptie Service Return, ai la dispozitie 15 zile sa soliciti o noua livrare. In caz contrar, produsul intra in proprietatea Quickmobile. De asemenea, se percepe o taxa de depozitare de 1 euro(fara TVA)/ zi.

In conformitate cu art. 1716 din Noul Cod Civil, persoanele juridice care achizitioneaza produse prin intermediul site-ului Quickmobile, beneficiaza de o Garantie de 12 luni pentru buna functionare a produsului. In cazul accesoriilor garantia este de 6 luni atat pentru persoane fizice cat si juridice si se ofera pe baza facturii.

13. RESPONSABILITATEA PENTRU COMENTARIILE UTILIZATORILOR

Pe site-ul Quickmobile, poti sa scrii comentarii la adresa noastra si a produselor pe care le oferim. Aceste comentarii pot fi publicate pe site dupa o aprobare prealabila. Quickmobile isi rezerva dreptul de a nu publica pe site comentarii cu continut ilegal, obscen, amenintator, defaimator, care tulbura in vreun fel viata privata a altor persoane, incalca drepturile de proprietate intelectuala, contin virusi, texte vizand diverse campanii de promovare, scrisori in lant, mail-uri in masa sau orice alta forma de spam.

Quickmobile nu va purta responsabilitatea si nici nu va putea fi obligat sa plateasca niciun fel de despagubiri pentru orice forma de dauna produsa prin astfel de comentarii sau comunicari. In cazul trimiterii unor materiale/documente, altele decat cele legate de procesul de cumparare/vanzare a unor produse, se considera ca utilizatorul confera societatii Quickmobile si afiliatilor/asociatilor acesteia dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil si retransmisibil de a le folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, precum si dreptul de a le distribui oriunde in lume, prin orice mijloc.

Atunci cand ne transmiti un continut pentru a fi publicat pe site, prin orice modalitate, garantezi ca ai toate drepturile asupra continutului si ca, prin folosirea acestui continut, nu cauzezi prejudicii altor persoane. Quickmobile nu isi asuma nicio responsabilitate privind posibilele daune provocate de folosirea continutului acestor comentarii de catre utilizatorii site-ului, ele fiind oferite sub aceeasi limitare a responsabilitatii ca si restul continutului de pe site.

14. RESPONSABILITATEA PENTRU LINKURI CATRE ALTE SITE-URI, SERVER, BROWSER

Site-ul Quickmobile este gazduit de serverele unei terte firme. Din acest motiv, Quickmobile nu va putea fi facut responsabil pentru eventualele erori aparute pe site, indiferent de motivele aparitiei lor, acestea incluzand modificari ale site-ului, setari sau actualizari. De asemenea, Quickmobile nu va putea fi facut raspunzator pentru erorile aparute datorita folosirii anumitor browsere pentru vizitarea site-ului Quickmobile.

Quickmobile nu raspunde de continutul, calitatea sau natura site-urilor care pot fi accesate prin legaturi de pe site-ul Quickmobile. Pentru respectivele site-uri, raspunderea integrala o poarta proprietarii site-urilor in cauza.

15. RO-Alert

Ce este RO-Alert?
Sistemul RO-Alert permite difuzarea de mesaje de tip Cell Broadcast pentru avertizarea si alarmarea populatiei in situatii de urgenta, conform prevederilor legale si este folosit in situatii majore in care viata si sanatatea cetatenilor sunt puse in pericol.

Configurarea dispozitivelor iOS:
Indiferent de operator, dispozitivele iOS vin RO-Alert instalate si gata activate.

Configurare pe dispozitive Android:

Pentru a avea setat serviciul RO-ALERT pe terminalele cu Android sau alte sisteme de operare trebuie efectuat actualizare la ultima versiune de software disponibila sau daca nu este setat automat, atunci se adauga astfel:

Se acceseaza: Meniul, Mesaje , Setari, Mai multe setari, Canale difuzate
• Activat: On
• Selectati canale: Canalul meu
• Adaugare canal, Nume canal: RO-Alert, Numar canal:919, Activare canal:bitat, Efectuat
• Adaugare canal, Nume canal: RO-Alert, Numar canal:918, Activare canal:bitat, Efectuat
• Adaugare canal, Nume canal: RO-Alert, Numar canal:917, Activare canal:bitat, Efectuat
• Adaugare canal, Nume canal: RO-Alert, Numar canal:916, Activare canal:bitat, Efectuat
Pentru mai multe informatii legate de serviciul RO-Alert, cat si alte detalii legate de configurarea acestuia pe smartphone-ul tau, te rugam sa accesezi linkul https://ro-alert ro/

16. LITIGII SI DISPOZITI FINALE

Orice alta problema cauzata de produsele si serviciile prezentate pe Quickmobile sau de informatiile prezentate pe acest site si care nu este deja tratata de niciun articol din prezentul document se va solutiona pe cale amiabila, in termen de 30 de zile lucratoare de la data sesizarii in scris a problemelor de catre Client. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor romanesti de judecata, conform normelor de procedura civila.