Garantia standard 24 luni, in cazul produselor noi, pentru persoane fizice este inclusa la achizitia produselor. Toate produsele comercializate de Quickmobile beneficiaza de conditii de garantie conforme cu normele europene, legislatia in vigoare prevazuta de ANPC si cu politicile comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi si se livreaza in ambalajul original, cu instructiuni in limba romana, adaptor gratuit pentru priza europeana si garantie standard asigurata de Service Return, lider european in managementul garantiilor si retururilor. Vezi beneficii
Garantia 6 sau 12 luni pentru produsele reconditionate - Acest tip de garantie este aplicabil atat persoanelor fizice (12 luni) cat si celor juridice (6 luni). Vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate produsele. Raspunderea vanzatorului, este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 6, respectiv 12 luni, calculat de la livrarea produsului.
Termenii si conditiile de acordare a garantiei Service Return sunt trecute pe certificatul de garantie pe care l-ai primit la livrarea produsului. Pe scurt, ce e bine de stiut:
1. Nu fac obiectul garantiei urmatoarele situatii: defectele de orice fel aparute ca urmare a instalarii sau folosirii unor programe (software) care nu au fost livrate de catre societatea comerciala care a fabricat si asamblat produsul; defectele de orice fel aparute ca urmare a uzurii in limitele normale in urma folosirii produsului in conditii normale.
2. In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei, Service Return isi rezerva dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea manoperei de investigare a produsului reclamat ca fiind defect, cat si cele cu serviciul de curierat. Costul manoperei va fi calculat de Service Return in momentul receptiei reperelor pentru garantie in conformitate cu tarifele de service si nu poate fi mai mic de 15 EUR la cursul zilei.
3. Toate pachetele trimise la Service Return sunt verificate in momentul primirii in centrul de receptie, in prezenta curierului. In cazul in care se constata lipsa produsului, pachetul este refuzat si returnat expeditorului.
Ai o problema cu produsul tau? Se rezolva in 3 pasi simpli:
1. Intra pe platforma www.service-return.com si acceseaza sectiunea 'Trimite in Service'. Completeza informatiile solicitate si valideza cererea.
2. Dupa procesarea cererii, un curier rapid va ajunge la tine, la adresa indicata, pentru a ridica produsul si documentele necesare pentru reparatie.
3. Dupa reparatie il primesti inapoi acasa, tot prin curier rapid.
In cazul in care ai trimis un produs care nu mai beneficiaza de garantie vei fi contactat pentru a ti se comunica costurile reparatiei si costurile de transport.
Costul transportului si al reparatiei in garantie este suportat de catre noi. Reparatiile si inlocuirile componentelor sau bateriilor produsului in perioada garantiei se realizeaza numai in cadrul retelei de service-uri autorizate, agreate de Service Return.
Pe baza codului de tichet pe care l-ai primit in notificarea de service poti vedea oricand ce se intampla cu dispozitivul tau mobil. Acceseaza platforma www.service-return.com sectiunea “Urmareste statusul tichetului” si poti vedea si timpul pana la care va fi reparat. Codul de tichet este sub forma ex: ABC-123456
Posesorii cardurilor Tech Care beneficiaza de o linie telefonica de info service speciala disponibila de Luni pana Vineri intre orele 9 si 18 la un tarif normal. Clientii Service Return care nu beneficiaza de cardurile Tech Care pot apela de Luni pana Vineri intre orele 9 si 18 la numarul 0903.760.703 (apel taxabil 1,5 euro/minut, fara TVA)
Daca se intampla sa fi nemultumit de constatarea service-ului autorizat, te rugam sa contactezi direct Service Return pentru rezolvarea problemei.
Daca nu esti complet multumit de un produs cumparat, ai la dispozitie 30 zile de la achizitionare sa returnezi produsul si sa iti recuperezi banii. Te ajuta Service Return, partenerul nostru in service si retur. E simplu:
1. Intra pe platforma www.service-return.com si acceseaza sectiunea 'Returneaza un produs'. Completeza informatiile solicitate si valideza cererea. Pentru retur ai nevoie sa mentionezi doar numarul de comanda sub forma QM_xxxxxx
2. Dupa procesarea cererii, un curier rapid va ajunge la tine, la adresa indicata, pentru a ridica produsul.
3. Dupa receptia coletului, primesti un raspuns de la Service Return si gata, s-a rezolvat.
Costul transportului se retine din valoarea pe care o primesti inapoi si este in valoare de 100 lei. La receptionarea coletului, Service Return verifica daca toate componentele sunt in starea de la vanzare: cutia sa nu fie deteriorata sau incompleta, iar produsele si accesoriile sa nu aiba urme de folosire, parole sau conturi aplicate. Daca totul este in regula, primesti o confirmare si in scurt timp banii inapoi.
Ai cumparat recent un produs de la noi si ai o problema cu el sau vrei sa-l returnezi? Avem vesti bune pentru tine. Odata cu extinderea la nivel european, Quickmobile a dat partea de service si retur in grija companiei Service Return. Problemele se rezolva in unitati de service autorizate din Europa agreate de Service Return. Acesta este un serviciu gratuit pentru clientii Quickmobile in limita garantiei.