Daca e prima comanda la Quickmobile, trebuie doar sa adaugi produsul dorit in cosul de cumparaturi si sa te autentifici prin creearea unui cont. Daca ai deja un cont, te autentifici si finalizezi cumparaturile.
Poti sa achizitionezi produsul dorit in rate prin modalitatile descrise aici.
Toate detaliile comenzii le regasesti in contul tau la sectiunea Comenzile mele.
In cazul in care comanda nu a fost inca expediata catre tine, poti modifica datele de facturare si livrare, printr-un email la info@quickmobile.ro. In cazul in care comanda este achitata online, datele de facturare pot fi modificate doar daca email-ul este insotit de dovada platii.
Daca te-ai razgandit si nu mai doresti comanda, iar aceasta inca nu este pregatita pentru a fi preluata de catre curier, o poti anula direct din contul tau. In cazul in care comanda a fost achitata, suma va fi vizibila in contul tau intr-un termen de 1 pana la 5 zile lucratoare, in functie de banca. Daca doresti sa anulezi doar partial comanda, te rugam sa trimiti un email la adresa: info@quickmobile.ro.
Daca nu esti complet multumit de un produs cumparat, ai la dispozitie 30 zile de la achizitionare (14 zile ca sa completezi cererea de retur si 16 zile sa expediezi produsul) sa returnezi produsul si sa iti recuperezi banii sau sa-l inlocuiesti. Procedura de retur o regasesti aici.
Ai o problema cu produsul tau? Se rezolva in 3 pasi simpli. Procedura o regasesti aici.
Poti sa descarci documentele, oricand doresti, direct din contul tau. Factura se regaseste in sectiunea Comenzile mele → Detalii.
Odata cu extinderea la nivel european, am externalizat partea de contabilitate catre o firma specializata externa. Pentru solicitari precum: modificari/dezarhivari facturi, te rugam sa trimiti email direct catre ei, la adresa: contact@turbotax.ro
Ai posibilitatea de a trimite produsul catre service pentru reparatie. Procedura o regasesti aici.
Odata cu extinderea la nivel european, am externalizat partea de service si retur catre partenerul nostru Service Return. Lider european in managementul garantiilor, Service Return colaboreaza cu service-uri autorizate din Europa care rezolva problemele de fabricatie. Daca esti nemultumit de constatarea service-ului, contacteaza Service Return la info@service-return.com si poti solicita o contraexpertiza. Speram sa se rezolve problema curand.
In cazul in care, consideri ca, produsul primit nu este conform, te rugam sa urmezi procedura de retur mentionata aici.
Iti stam la dispozitie pentru detalii si suport la numarul de telefon 0310 808 808. Gasesti numarul nostru la sectiune Suport din site. Ne poti apela oricand in timpul programului: de luni pana vineri, intre orele 9.00 - 18.00.
Poti sa te dezabonezi direct din contul tau.