Suntem incantati sa va oferim aceasta resursa utila pentru a raspunde la intrebarile frecvente si pentru a va oferi claritate si informatii utile. La Quickmobile, suntem mai mult decat un magazin online - suntem o platforma complet automatizata, alimentata de cele mai avansate tehnologii AI (inteligenta artificiala) disponibile in prezent. Aceste integrari aduc cu sine o oferta de produse extrem de complexe si competitive, alaturi de cele mai bune preturi de pe piata.
Cu toate acestea, este important sa mentionam ca, datorita naturii automate a platformei, comunicarea directa cu operatori umani nu este posibila. Suntem aici pentru a va ghida si a raspunde la intrebarile dvs. in aceasta sectiune FAQ. Pentru intrebari specifice sau asistenta personalizata, va recomandam sa explorati optiunile noastre de contact, respectiv Chat-ul AI direct din platforma sau pe email la: info@quickmobile.ro.
Daca este prima ta comanda la Quickmobile, adauga produsul dorit in cosul de cumparaturi si autentifica-te prin crearea unui cont. Daca ai deja un cont, autentifica-te si finalizeaza cumparaturile.
Poți verifica detaliile legate de metodele de plată în rate disponibile aici. Vei găsi informații complete despre opțiunile de plată eșalonată, care îți permit să achiziționezi produsele dorite într-un mod flexibil și adaptat nevoilor tale financiare.
Fiecare produs are un termen estimativ de procesare afisat in pagina produsului. Dupa această perioada, coletul este predat firmei de curierat (pentru Romania, lucram cu FanCourier si Cargus) care iti va livra coletul la adresa specificata in comanda.
Odata cu intrarea in vigoare a obligativitatii e-facturii incepand cu 1 ianuarie 2024, sistemele noastre nu mai permit modificari ulterioare plasarii comenzii.
Dacă nu ești complet multumit de un produs cumparat, ai la dispoziție 30 zile (90 de zile cu pachetul de extindere a returului) de la achizitionare pentru a-l returna. Partenerul nostru, www.service-return.com, te va ajuta in tot acest proces.
Daca produsul tau intampina probleme, Service Return, partenerul nostru, se ocupa de evaluare si reparare. Detalii complete sunt disponibile pe www.service-return.com.
Poti sa descarci documentele, oricand doresti, direct din contul tau. Factura se regaseste in sectiunea Comenzi → Detalii.
Odata cu obligativitatea e-facturii incepand cu 1 ianuarie 2024, sistemele noastre nu mai permit modificari ulterioare plasarii comenzii.
Ai optiunea de a trimite produsul pentru retur sau de a-l trimite catre service pentru reparare, ambele actiuni putand fi efectuate prin platforma europeana www.service-return.com.
Daca esti nemultumit de constatarea service-ului, contacteaza Service Return la info@service-return.com pentru a solicita o contraexpertiza. Speram sa se rezolve problema curand.
Ai optiunea de a trimite produsul pentru retur sau de a-l trimite catre service pentru reparare, ambele actiuni putand fi efectuate prin platforma europeana www.service-return.com.
Poti sa ne contactezi prin Chat-ul AI direct din platforma sau pe email la: info@quickmobile.ro.
Poti sa te dezabonezi direct din contul tau.
Partenerul nostru logistic din Europa, 3PL Global, unul dintre cei mai mari din domeniu, ofera un termen estimativ de 9 - 10 zile pentru pregatirea coletului si predarea catre curier, datorita volumului mare de încarcare.
In momentul pregatirii coletului, partenerul nostru de logistica, 3PL Global, a constatat ca produsul ales este deteriorat. Comanda ta a fost anulata pentru a evita primirea unui produs defect. Ne pare rau pentru orice neplacere si iti multumim pentru intelegere.
Suma iti va fi restituita, prin aceeasi metoda de plata utilizata la plasarea comenzii, intre 1 si 5 zile lucratoare, in functie de banca.
In cazul in care coletul este refuzat la livrare, ne rezervam dreptul de a retine taxele de livrare tur-retur, in valoare de 100 de lei, din suma care va fi returnata catre tine.
Suntem mandri sa oferim un suport exclusiv bazat pe Inteligenta Artificiala (AI). Alegerea de a utiliza AI in totalitate ne-a permis sa mentinem cele mai competitive preturi in toata Europa. Costurile implicate in angajarea si pregatirea unui numar suficient de operatori umani pentru a acoperi intreaga regiune ar fi fost semnificative, reflectandu-se in cresterea preturilor produselor noastre.
In prezent, suportul nostru AI vine cu anumite restrictii, insa suntem increzatori ca viitoarele integrari, cum ar fi cu Chat GPT si Gemini Google AI, vor aduce imbunatatiri semnificative la nivelul suportului nostru. Aceste evolutii vor contribui la extinderea capacitătilor noastre si vor oferi clientilor o experienta de asistenta si mai eficienta in viitor. Ne pare rau pentru orice inconvenienta si va multumim pentru intelegere.
Pentru a garanta cele mai mici preturi in fiecare piata, ne-am integrat cu softul IMMENS AI. Acesta verifica constant cele mai relevante magazine, iar, in functie de acestea, stabilim cel mai mic pret posibil.
Suntem parteneri cu Austrian Post (Osterreichische Post), care livreaza atat direct, cat si prin parteneri locali, in functie de tara. Acesti parteneri includ nume precum DHL, UPS, Fedex, Cargus si FanCourier.
Suntem integrati cu diverse metode de plata, inclusiv Apple Pay, Google Pay, Visa, Mastercard, Alipay, puncte de fidelitate QM iar altele sunt in curs de adaugare.
Toate produsele sunt procesate de catre unul dintre liderii mondiali in logistică si fulfilment, si anume 3PL Global.
Toate produsele sunt disponibile pe site in timp real, datorita tehnologiilor de ultima ora pe care le utilizam.
Produsul tau este insotit de accesoriile pe care producatorul a decis sa le includa pe piata.
Acest lucru nu este posibil, deoarece livrarea produselor este gestionata de 3PL Global.
Termenii si conditiile de acordare a garantiei Service Return sunt specificate pe certificatul de garantie primit la livrarea produsului.