Asigurarea se poate achizitiona simplu si rapid, in momentul adaugarii produsului dorit in cosul de cumparaturi! In cazul in care nu esti hotarat pentru achizitia acestui serviciu, acesta se poate achizitiona si ulterior dar nu si dupa livrarea produsului pe care doresti sa il asiguri. Daca doresti sa optezi pentru o asigurare si produsul nu a fost inca livrat, trebuie sa faci doar o solicitare simpla la adresa de email info@quickmobile.ro sau prin telefon la numarul 0310 808 808, de luni pana vineri, intre orele 9.00 - 18.00.
Anunti brokerul de asigurari in maximum 5 zile lucratoare de la data producerii incidentului, prin telefon catre: 0373806977, de luni pana vineri de la 09:00 la 18:00 sau prin e-mail trimis la adresa: client.quickmobile@marsh.com In caz de furt trebuie sa anunti brokerul in termen de 2 zile lucratoare.
Dacă cererea de despăgubire este analizată și validată, vei primi un aparat identic sau cel puțin cu specificaţii similare. Aceste aparate pot fi şi recondiţionate: de exemplu, smartphone-urile iPhone, Samsung sau altele.
Da, poti renunta la contract oricand doresti pe parcursul lui, si ti se vor returna diferenta de bani ramasa neconsumata din contact
Taxa de fransiza este o taxa platita de client in functie de tipul politei de asigurare, in momentul inlocuirii telefonului in urma unei daune aprobate.
Asigurarea se poate achizitiona pe 1 sau 2 ani, in functie de preferinta.
Plata primei de asigurare se achita integral, si va fi inclusa pe factura de achizitie a telefonului.