Google a lansat o noua campanie pentru telefoanele Pixel, nu doar pentru a promova noul Pixel Fold, ci si pentru a ironiza putin iPhone 14 Pro si avantajele pe care telefoanele Google le au fata de cele de la Apple.
"BestPhonesForever", campania publicitara plina de umor a celor de la Google, este o serie de cinci reclame in care vedeta este modelul Pixel 7 Pro, care poarta o serie de conversatii cu ceea ce pare a fi un iPhone 14 Pro intr-o carcasa. Videourile plaseaza cele mai recente smartphone-uri Pixel in raport cu iPhone-ul, descriind-ul pe cel din urma ca fiind un telefon invechit, care a fost candva grozav, dar care nu mai poate tine pasul cu smartphone-urile mai tinere.
In primul clip lansat, intitulat "Plateau", iPhone-ul se plange de faptul ca are 14 ani si nu poate tine pasul cu caracteristicile Pixel, cum ar fi zoomul 30x, astrofotografia si functiile AI. Smartphone-ul Pixel il consoleaza pe iPhone mentionand bulele albastre de iMessage ale iPhone-ului.
"Bulele! Bulele! Oare tot ce am de aratat pentru toti anii mei pe pamant este culoarea unei bule? Adica, milioane de oameni au asteptat la coada pentru mine", se plange iPhone-ul. In cele din urma, iPhone-ul ramane fara baterie, iar telefonul Pixel este nevoit sa ceara un incarcator. "Ah, repede! Sa aduca cineva un incarcator Lightning!"
Hilar, nu-i asa? Urmatorul video atinge subiectul astrofotografie. iPhone-ul nu poate vedea la fel de multe stele ca Pixel-ul. Dar vrea sa foloseasca blitul pentru a compensa, bietul de el.
O a treia reclama face misto de politica de confidentialitate Apple privind WiFi-ul public.
"Ma sperii! Repede, iesi de pe Wi-Fi-ul public", spune dramatic iPhone-ul. "Exista... hackeri, in acest loc".
Smartphone-ul Pixel il linisteste pe iPhone ca Pixel are un VPN incorporat care il tine in siguranta, o functie care nu este disponibila pe iPhone.
In cel dea-l patrulea episod, smartphone-ul Pixel sugereaza sa filmeze cateva videoclipuri inainte de a observa ca iPhone-ul are bateria descarcata. Pixel foloseste incarcarea bazata pe Qi pentru a incarca iPhone-ul din mers.
Ultimul spot publicitar se numeste "Opening Up", iar Pixel 7 Pro este inlocuit cu un Pixel Fold care isi dezvaluie ecranul interior mai mare. iPhone-ul lesina in stare de soc. "Ce an este? Avem deja masini zburatoare?", intreaba iPhone-ul.
Cumva, in ciuda tuturor ironiilor constante pe care iPhone-ul le primeste in aceste spoturi publicitare, ar trebui sa credem ca aceste doua (sau, de fapt, trei) vor ramane in continuare "#BestPhonesForever".
Aceasta nu este prima data cand Google a avut comentarii la adresa Apple; anul trecut au existat mai multe solicitari pentru ca Apple sa scape de bulele diferite, albastre si verzi, care apar atunci cand oamenii trimit mesaje intre iPhone si Android. In cadrul unei campanii, Google a creat un site web numit Get the Message, care ii indemna pe oameni sa reclame Apple pentru "discutiile de grup defecte" si sa ceara companiei sa rezolve problema mesajelor text, deoarece "aceste probleme exista pentru ca Apple refuza sa adopte standardele moderne de transmitere a mesajelor text".