Termeni si conditii Marsh

Prezentare si document informare  standardizat pentru

ASIGURARE CASCO PENTRU TELEFOANE, TABLETE SI LAPTOPURI

 

 

Quickmobile este un partener al Oney, în calitate de intermediar de asigurări, iar echipa noastră vă poate oferi produsul de asigurare „Asigurare Casco pentru Telefon, Tableta și Laptop” care poate fi, dacă decideți acest lucru, achiziționat împreună cu unele dintre produsele oferite de Quickmobile. Pentru produsele oferite de Quickmobile, Oney este singurul asigurător care poate oferi un produs de asigurare.

Menționăm că acest produs de asigurare a fost personalizat și adaptat pentru clienții Quickmobile, de Oney în colaborare cu Marsh Broker de Asigurare-Reasigurare SRL, care va acționa ca broker și ca primul punct de contact și consilier pentru orice reclamație sau dauna pe care le-ați putea avea.

De asemenea, este important de știut că prima de asigurare pentru polița de asigurare nu este influențată de comisionul oferit de Oney către Quickmobile sau Marsh Broker de Asigurare-Reasigurare SRL. Acest comision este susținut exclusiv de Oney și este inclus în prima pe care o plătiți.

Quickmobile nu deține nicio acțiune la Oney Insurance (PCC) Limited. Nici Quickmobile sau Marsh Broker de Asigurare nu dețin nicio cota parte la Oney Insurance (PCC) Limited și nici Oney Insurance (PCC) Limited nu deține nicio cota parte la Quickmobile.

 

Dacă aveți orice întrebare suplimentară cu privire la asigurare, ne puteți contacta prin e-mail la info@quickmobile.ro.

Dacă aveți o sugestie sau o nemulțumire a serviciilor, vă rugăm să ne informați, folosind una dintre metodele de contact indicate în GTC, pe care le puteți cunoaște accesând linkul: (link catre Termeni si Conditii primite de la ei)

Vă asigurăm că notificarea dvs. va fi analizată și toate măsurile vor fi făcute pentru a vă oferi o soluție documentată în maximum 5 zile lucrătoare, iar dacă acest lucru nu este posibil, veți fi informat imediat despre starea solicitării dvs.

 

Cu stima,

Echipa Quickmobile

 

 

  

Acoperire pentru Distrugere Accidentale, Contact cu lichide si Furt

Document de Informare Standardizat - IPID

Oney Insurance (PCC) Limited, 171, Old Bakery Street, Valletta VLT1455, Malta

 

Oney Insurance (PCC) Limited este o companie autorizată în conformitate cu Legea privind activitățile de asigurare pentru a desfășura activități generale de asigurări și este reglementată de Autoritatea de Servicii Financiare din Malta. Numărul său de înregistrare al companiei este C53202 și funcționează în conformitate cu prevederile privind libertatea serviciilor din România sub codul nr. RX-3896


Produs: Asigurare Casco pentruTelefon, Tabletasi Laptop ROMD01

IPID-ul pregatit de Oney Insurance (PCC) Limited este materialul de informare cu privire la produsul de asigurare.

Documentul obligatoriu este Termenii și condițiile generale de asigurare „Asigurare Casco pentru Telefon, Tabletă și Laptop”, denumit în continuare „GTC”. Decizia de a încheia un contract de asigurare ar trebui luată după ce ați luat cunoștință cu GTC, unde puteți găsi informații detaliate despre asigurare și drepturile și obligațiile Asiguratorului și Asiguratului.

 

Ce tip de asigurare este?

Asigurare de dispozitive electronice care acopera riscul de furt, distrugere accidentala si contact cu lichidele a smartphone-urilor, tabletelor si laptopurilor.

 

Ce este asigurat?

 

  • Reparatia sau inlocuirea bunului asigurat in caz de Distrugere Accidentala;
  • Reparatia sau inlocuirea bunului asigurat in caz de Oxidare Accidentala unde bunul asigurat este expus la umiditate sau a intrat in contact cu lichide si afecteaza buna functionare a dispozitivului;
  • Inlocuirea dispozitivului asigurat in cazul in care dispozitivul este luat pe cai frauduluase de o terta parte in urmatoarele cazuri: furt in urma unui atac, furt prin efractie, furt din buzunare, furt prin smulgere.


Ce nu este asigurat?

 

  • Telefoane prin satelit;
  • Dispozitive deteriorate, furate sau oxidate accidental înainte de data începerii poliței;
  • Accesorii, consumabile, periferice și conexiuni asociate sau încorporate, furnizate sau nu inițial;
  • Daune sau pierderi financiare - altele decât cele ale Dispozitivului Asigurat în sine - suferite de Asigurat ca urmare a unui incident;
  • Consecințele directe sau indirecte ale distrugerii sau pierderii bazelor de date, fișierelor sau software-ului în timpul sau în urma unui incident;
  • Utilizarea frauduloasă a dispozitivului asigurat;
  • Incidentele cauzate din neglijenta asiguratului;
  • Probleme cu pixeli care afectează dispozitivul Asigurat;
  • Daune rezultate din modificarea caracteristicilor originale ale Dispozitivului Asigurat;
  • Distrugeri altele inafara celor accidentale;
  • Costurile de configurare, asamblare, instalare, configurare și întreținere a dispozitivului asigurat;
  • Defecte estetice;
  • Orice daune sau incidente care au avut loc în timpul livrării;
  • Defecte de Software;
  • Incidentele care afectează dispozitivul asigurat cauzate de malware.

 

 

Restrictii la acoperire:

  • Dispozitivele trebuie sa fie achizitionate noi de la Quickmobile;
  • Asiguratul va avea cel puțin 18 ani la data semnării Formularului de înregistrare;
  • Asiguratul trebuie sa fie rezident in Romania;
  • Asiguratul trebuie să solicite polița de asigurare în termen de cinci (5) zile de la achiziționarea Dispozitivului Asigurat de la Quickmobile;
  • Indemnizația asigurătorului este limitată la o (1) cerere in termen de 12 luni consecutive;
  • În cazul unui incident asigurat, contribuția asigurătorului este supusă următoarelor limite cumulate:
  • Costul de inlocuire sau reparatie a bunului asigurat;
  • Orice fransiza descrisa in GTC;
  • În cazul unei cereri, dispozitivul asigurat trebuie evaluat într-un atelier de reparații autorizat. Dacă în urma evaluării, incidentul este dovedit, asigurătorul își va da acordul de a repara dispozitivul asigurat. Dacă nu este dovedit, dispozitivul vă va fi returnat;
  • În cazul în care Dispozitivul Asigurat nu este reparatibil, acesta va fi înlocuit cu un alt dispozitiv care poate fi diferit de dispozitivul asigurat, dar cu funcționalitate identică
  • Dacă dispozitivul Asigurat nu este reparatibil și este înlocuit cu un alt dispozitiv, dispozitivul Asigurat devine automat proprietatea Asiguratorului.

 

Unde este valabila acoperirea?

Acoperirea se aplică incidentelor care au loc la nivel mondial. Cu toate acestea, reparația sau înlocuirea pot fi realizate doar în România.

 

 

Care sunt obligatiile mele?

Inainte de semnarea Certificatului de Asigurare:

  • familiarizarea cu GTC-urile de asigurare și acceptarea acestora;
  • Plata integrală a primei de asigurare la încheierea Contractului de asigurare.

 

In caz de producerea unui incident asigurat:

  • trebuie să declarați incidentul în termen de cinci (5) zile lucrătoare de la data la care aflați, 2 (zile) în caz de furt. Aceasta se face fie prin telefon, fie prin e-mail - informații mai detaliate sunt incluse în GTC;
  • În caz de furt, veți depune declarația de incident, care va include, de asemenea, plângerea depusă la poliție;
  • Înainte de a trimite sau expedia dispozitivul asigurat, faceți o copie de rezervă a fișierelor, a bazelor de date și a software-ului conținute în dispozitivul asigurat.

 

De asemenea, in caz de dauna sunteti obligat sa:

  • Achitati fransiza care este specificata in formularul de inregistrare.

 

Unde si cum platesc?

Prima de asigurare este plătită în avans pentru întreaga perioadă de acoperire, la momentul achiziționării Dispozitivului Asigurat.

 

Cand incepe acoperirea si cand se termina?

  • Cu condiția să fi trimis toate informațiile solicitate, polita dvs. devine efectivă, sub rezerva comunicării tuturor informațiilor necesare, la data semnării Formularului de înregistrare. Acoperirea este apoi valabilă, cu condiția să se fi incasat prima de asigurator.
  • Acoperirea dvs. de asigurare durează douăsprezece (12) sau douăzeci și patru (24) luni, în funcție de alegerea pe care ați făcut-o în Formularul de înregistrare, cu excepția cazului în care a fost încheiat mai devreme.

 

Cum reziliez asigurarea?

  • Aveți opțiunea de a vă anula calitatea de membru în termen de treizeci (30) zile de la data încheierii poliței, fără a fi nevoie de motive sau de a suporta penalități;
  • Puteți rezilia contractul în orice moment, trimițând o scrisoare către Quickmobile la adresa indicată în CGT sau prin orice alt suport durabil. În acest caz, vi se va rambursa cuantumulprimei plătite în avans pentru timpul in care riscul nu a fost suportat.