QUICK SHOP Colectii noi si smart
QUICK SHOP Colectii noi si smart
Pentru produsul tau deosebit,
Iti recomandam sa alegi si o garantie pe masura.
Alege o garantie extinsa oferita de partenerul nostru Service Return,
liderul european in managementul garantiei si returului.
Garantie Standard 2 ani
2 ani garantie persoane fizice
1 an garantie persoane juridice
Inclusa
  • Reparatie in maxim 15 zile pentru persoane fizice
  • Reparatie in maxim 25 zile pentru persoane juridice
  • Suport telefonic (apel taxabil)
Garantie Extinsa 4 ani
4 ani garantie persoane fizice
3 ani garantie persoane juridice
  • Garantie 4 ani
  • Prioritate in Service Autorizat
  • Reparatie in maxim 5 zile pentru persoane fizice si juridice
  • Pick-up si Retur gratuit oriunde in Europa
  • Verificare reparatie online 24/7
  • Asistenta telefonica cu tarif normal
  • Inlocuirea produsului
99.95Lei 199.90 Lei (50%)
Adauga in cos
Garantie Extinsa 3 ani
3 ani garantie persoane fizice
2 ani garantie persoane juridice
  • Garantie 3 ani
  • Prioritate in Service Autorizat
  • Reparatie in maxim 5 zile pentru persoane fizice si juridice
  • Pick-up si Retur gratuit oriunde in Europa
  • Verificare reparatie online 24/7
  • Asistenta telefonica cu tarif normal
  • Inlocuirea produsului
149.90Lei
Adauga in cos
Produsele la care poti opta pentru o garantie extinsa
Telefoane
Laptopuri si periferice
Tablete
Wearables
Gadgets
Entertainment
Cum trimiti in service
1.Faci o cerere online
2.Un curier va ridica produsul tau
3.Produsul este reparat intr-un service autorizat
4.Primesti produsul reparat la adresa mentionata de tine
Intrebari si raspunsuri frecvente
Cum functioneaza serviciul de Garantie Extinsa?
Garantia extinsa incepe din momentul in care garantia standard expira. Din acest moment, Service Return se ocupa de tot.
Cum trimit un produs in service?
Este foarte simplu, completezi cererea de trimitere in service pe site-ul nostru www.service-return.com , dupa care un curier te contacteaza pentru ridicarea coletului.
Ce se intampla daca un produs nu poate fi reparat?
Daca produsul nu este reparat in 5 zile, Service Return il inlocuieste
Cum are lor inlocuirea? Produsul se inlocuieste cu unul identic?
Produsul se inlocuieste fie cu unul identic, fie cu unul de minim aceleasi specificatii
Cand pot sa achizitionez pachetul de Garantie Extinsa?
Garantia Extinsa poate fi achizitionata fie in momentul achizitie produsului si/sau pe intreaga perioada a garantiei standard
De ce as alege acest pachet de garantie?
Timpul de reparatie scade de la 15 la 5 zile; Prioritate in service; Produsul beneficiaza de o perioada mai lunga de garantie.
Pot achizitiona mai multe pachete de Garantie Extinsa la un produs?
Poti alege o singura prelungire a garantiei pentru fiecare produs in parte.
Pot returna pachetul de Garantie Extinsa?
Serviciul de Garantie Extinsa poate fi returnat in termen de 30 zile din momentul achizitiei (14 zile ca sa completezi cererea de retur si 16 zile sa expediezi produsul), exact ca si un produs obisnuit.
Garantia Extinsa este transmisibila?
In cazul in care vinzi sau il oferi produsul altcuiva, Garantia Extinsa este transmisibila si ramane activa pe intreaga perioada ramasa
Cine repara produsul si unde?
Service Return este un centru de management al garantiei autorizat care colaboreaza doar cu service-uri autorizate pentru produsele prezentate in site. Toate produsele sunt redirectionate catre service-urile partenere in functie de defectul reclamat.
Cum trebuie impachetat produsul?
Iti recomandam ambalarea produsului in cutia originala. Daca nu exista aceasta posibilitate, poti utiliza un alt ambalaj. Important este ca produsul sa fie ambalat corespunzator, sa aiba materiale de protectie, pentru a fi in siguranta pe perioada transportului.
Exista un numar de telefon unde pot sa sun in cazul in care doresc mai multe informatii?
Posesorii pachetelor de Garantie Extinsa beneficiaza de o linie telefonica info service speciala disponibila de Luni pana Vineri intre orele 9 si 18 la un tarif normal.
Trebuie sa ma deplasez la un centru de service autorizat sau inapoi la magazinul de unde l-am cumparat in cazul in care produsul se strica?
Serviciul Service Return este exclusiv online. Nu trebuie decat sa intri pe www.service-return.com si sa accesezi sectiunea “Trimite un produs in service” pentru a putea repara produsul tau. In cel mai scurt timp un angajat al firmei de curierat te va contacta pentru a ridica produsul si a-l trimite in Centru de Receptie si Service Autorizat.
Ce daune acopera Garantia Extinsa? Este un fel de asigurare?
Garantia Extinsa prelungeste termenul de garantie standard si acopera aceeiasi termeni si conditii oferite de producator/vanzator
Intra in magazin